Valitse sivu

Sysmän kunta etsii tekniselle toimelle toimistosihteeriä vakinaiseen työsuhteeseen.
Työtehtäviin kuuluvat: 

  • teknisen toimen osto- ja myyntilaskutukseen liittyvät tehtävät
  • pöytäkirjanpitäjä toimintaympäristövaliokunnan kokouksissa, tarvittaessa pöytäkirjanpitäjän varahenkilö muiden toimielinten kokouksissa
  • kulunvalvonta ja avainhallinta Sysmän kunnan kiinteistöissä
  • teknisen toimen nettisivujen ylläpito ja päivitys
  • teknisen toimen asianhallinta ja arkistonhoito
  • esivalmistelu teknisen toimen viranhaltijapäätöksissä ja valiokunnan kokousasioissa
  • sijaistaminen: jätehuollon asiakaspalvelija ja rakennusvalvonnan toimistosihteeri

Tehtävän menestyksekkään hoitamisen kannalta oleellista on Windows -ympäristön ja Office -tuoteperheen hyvä hallinta. Arvostamme soveltuvaa koulutusta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, hyviä sosiaalisia taitoja, yhteistyökykyä, ongelmanratkaisutaitoa, oma-aloitteisuutta, joustavuutta sekä järjestelmällisyyttä. Tehtävässä vaaditaan suomen kielen sujuvaa suullista ja kirjallista taitoa.

Lisätietoja ja hakuohjeet Teknisen toimen toimistosihteeri – Sysmän kunta – Kuntarekry.

Sysmän kunta etsii hanketyöntekijää ja ICT-lähitukihenkilöä työsuhteeseen ajalle 1.9.2024 – 31.8.2026. Haettava henkilö hallinnoi Etelä-Suomen Lomituspalvelujen Digilomitus -hanketta (EAKR) sekä toimii ICT-lähitukihenkilönä kunnan koko henkilöstölle.

Sysmän kunnan hallinnoima Etelä-Suomen Lomituspalvelut järjestää maatalouslomituspalvelut 53 kunnan alueen maatalousyrittäjille. Maatalouslomitus on palvelu, joka tarjoaa maatalousyrittäjille mahdollisuuden saada lomituspalvelua tilapäisen poissaolon, kuten loman tai sairastumisen, ajaksi. Digilomitus- hanke toteuttaa lomituspalveluissa tunnistettujen tarpeiden ja kehityskohteiden innovatiivista sähköistämistä hankkimalla ostopalveluna kärkitason osaamista. Hankkeessa testataan ja kehitetään digitaalisia ratkaisuja, jotka mahdollistavat uusimpien teknologioiden, kuten tekoälyn ja automatisaation hyödyntämisen lomituspalveluprosessien tehostamisessa ja sujuvoittamisessa. Innovatiivisten teknologioiden testaaminen tarjoaa mahdollisuuden kehittää uusia toimintatapoja ja räätälöityjä palveluja, jotka vastaavat maatalousalan kasvaviin tarpeisiin. Hankkeen tärkeimmät tavoitteet ovat digitalisoida mahdollisimman monia maatalouslomituksen käytänteitä helppokäyttöiseen tekniseen ratkaisuun, hyödyntää tekoälyä ja automatisaatiota osana maatalouslomituksen prosesseja ja lisätä maatalousyrittäjien, lomituspalvelujen asiakasyritysten ja maatalouslomittajien valmiuksia käyttää digitaalisia järjestelmiä sekä järjestää siihen liittyen helppokäyttöistä koulutusta hankkeen digitaalisten ratkaisujen käyttöönottoon.

Digilomitus -hankkeessa työtehtäviin kuuluvat:

  • hankehallinnointi
  • ostopalvelujen hankinta ja valvonta
  • ohjausryhmätyöskentely
  • raportointi
  • työskentely lomitushallinnon henkilöstön kanssa tiiviissä yhteistyössä (mm. ratkaisujen ideointi ja testaaminen)
  • muut hankkeen hallinnointiin ja koordinointiin liittyvät tehtävät.
  • tehtävän menestyksekästä hoitamista edesauttaa hankeosaaminen ja aiempi kokemus hanketyöstä.

ICT- lähitukihenkilön tehtäviin kuuluu tietoteknisten ongelmatilanteiden ratkaiseminen sekä käyttäjien opastaminen paikan päällä ja etähallintatyökalujen avulla. Nämä ongelmatilanteet saattavat liittyä tietokoneisiin, palvelimiin, verkkoihin, mobiilipäätelaitteisiin (Apple) sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Työhön sisältyy myös käyttäjätilien ja käyttöoikeuksien hallintaa sekä tietokoneiden ja oheislaitteiden asennuksia ja niiden konfigurointeja.

Tehtävän menestyksekkään hoitamisen kannalta oleellista on Windows-ympäristön ja Office-tuoteperheen hyvä hallinta. Lisäksi arvostamme osaamista seuraavista aihealueista: Office 365, Microsoft AD ja Entra ID, Applen mobiililaitteet, Ivanti MDM, Aruba Central. Aikaisempi työkokemus ICT-tuen tehtävistä katsotaan eduksi. Hankeosaamisen ja teknisten taitojen lisäksi arvostamme soveltuvaa koulutusta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, hyviä sosiaalisia taitoja, yhteistyökykyä, ongelmanratkaisutaitoa, oma-aloitteisuutta, joustavuutta sekä järjestelmällisyyttä. Tehtävässä onnistumista edistää suomen kielen sujuva suullinen ja kirjallinen ilmaisu. Tarjoamme monipuolisia ja haastavia työtehtäviä, mahdollisuuden työskennellä lähellä asiakasrajapintaa ja ajanmukaiset työvälineet sekä hyvän työilmapiirin.

Lisätietoja ja hakuohjeet Hanketyöntekijä ja ICT-lähitukihenkilö – Sysmän kunta – Kuntarekry

Sysmän kunta tarjoaa mielenkiintoisia ja monipuolisia työtehtäviä sekä mahdollisuuksia kehittyä ja oppia uutta. Meillä pääset osaksi mukavaa työympäristöä, saat tiimin tuen sekä käyttöösi ajanmukaiset työvälineet ja työsuhde-edut.